WhatsApp
Telefon
E-Ticaret

E-Ticaret

e-Ticaret operasyonun gizli kahramanı entegre lojistik hizmetleri ile Ekol, sipariş verilen ürünün ve sipariş miktarının doğru zamanda, doğru şekilde, doğru kişiye eksiksiz ve kusursuz şekilde gönderimini gerçekleştirmektedir.

Lagotka  güçlü IT altyapısı, kullanılan tam otomasyonel depo teknolojileri, stok yönetimi, terzi usulü özgün hizmetleri ile yüzde yüz son tüketici memnuniyeti üzerinden, kendi müşterilerinin sektörün güçlü oyuncularından biri olmalarına katkı sağlamaktadır.

 

Tedarikçiden Son Tüketiciye Kadar Olan Tüm Süreçlerde Ekol Yanınızda

 

Lokal ve uluslararası tedarikçilerden toplanan farklı ürünler, Ekol’ün gümrük depolarında işlemlerinin tamamlanmasını takiben ilgili ülkedeki Ekol depolarına taşınmaktadır. Ürün bazında elleçleme işlemleri tamamlanan ürünlerin stoğa alınmasıyla süreç başlamaktadır.

Mağaza perakendeciliği yapan ve aynı zamanda web sitelerini önemli bir satış kanalı olarak kullanan Ekol müşterileri için tek çatı altında aynı depo üzerinden projelendirme yapılmakta, bu da maliyet ve zaman avantajı sağlamaktadır.

 

Yüzde Yüz Nihai Tüketici Memnuniyeti

 

Günümüzde e-ticareti tercih eden son tüketiciler satın alma düğmesine bastıkları saniyeden ürünlerini teslim alma anına kadar kendilerine özgü, esnek, yüksek hızlı ve hizmet devamlılığı olan teslimatlar talep etmektedirler.

Müşteri tarafından elektronik imkanlar kullanılarak verilen sipariş, Ekol’de bütün akışın kontrol edildiği ve yönlendirildiği yönetim merkezinde değerlendirilmekte, onaylanmasının ardından iş emrinin verilmesi, ürünün veya ürünlerin depoda ilgili raflardan yükleme bandına gelecek şekilde hazır hale getirilmesi, yüklemenin gerçekleştirilmesi ve bu işlemin merkeze bildirilmesi üzerinden son tüketiciye ulaştırılmasına kadar olan süreci içerir. Müşteri memnuniyeti açısından yine önemli faktörlerden biri olan iade yönetimi süreci de müşterileri adına Ekol tarafından titizlikle yürütülmektedir.

Tüm bu süreçler sistemden izlenebilir ve takip edilebilir hale getirilerek, milyonlarca nihai müşteriye Ekol üzerinden ürün sevkiyatı sağlanmaktadır.

 
 

Lagotka Müşterileri ile Entegre Çalışır

 

Sepet birleştirme, tekli sipariş- çoklu sipariş- iptal olan ürünü silme ve stokta olanları anında sevk edebilme, fatura kesebilme, depodaki topla & dağıt algoritmalarının müşteriye özel tasarlanması, kısıtlı zamanda %100 doğruluk hedefiyle ürünü sevk etme ve sistemsel takibinin link ile sağlanması gibi süreçleri yöneten Ekol tam entegrasyon ile müşterileri ile kol kola çalışmaktadır.

Lagotka depolarında e-ticaret müşterilerinin Call Center’ına özel bir ekip istihdam edilmekte ve bu ekip müşterilerine anında geri dönüşte bulunmaktadır.

 

Geniş Ürün Yelpazesinde Üst Düzey Tecrübe

 

Lagotka  e-Ticaret ürün gruplarından kozmetik, ev dekorasyon, tekstil, aksesuar, beyaz eşya, elektronik, anne ve bebek ürünleri gibi çok geniş ürün grubunda üst düzey bilgi ve tecrübe ile 24 saatte teslimat, %100 doğruluk, %100 müşteri memnuniyeti kriterlerine göre süreçlerini planlamaktadır.

Depo paketleme istasyonlarındaki 7/24 kayıt yapan kameralar sayesinde geçmiş 2 aya dönük görüntüler arşivlenmekte ve şikayet yönetimi süreci başarıyla yönetilmektedir.

 

e-Ticarette B2B ve B2C’ye Yönelik Kapsamlı Lojistik Hizmetler

 

Lagotka , e-Ticaret hizmetleri kapsamında farklı tedarikçilerden ürün toplama, adet düzeyinde kalite kontrolü, barkodlama, etiketleme, ütüleme, stok yönetimi, KPI’lar ile süreç takibi, adet düzeyinde toplama & paketleme operasyonları, farklı ürün segmentasyonu yönetimi, tedarikçiden son tüketiciye kadar gerçek zamanlı durum güncellemesi, CRM ekipleri & çağrı merkezleri için kullanıcı dostu web tabanlı takip & izleme sistemi kurulumu, birebir (B2C) teslimat gibi hizmetler vermektedir.

e-Ticaret özelinde yeniden şekillenen Tıkla-Gel gibi farklı teslimat biçimlerine göre hizmet kapasitesini de geliştiren Ekol, online sipariş verilen ürünün teslim alınacak mağaza sevkiyatını da gerçekleştirmektedir.

 

e-Ticareti Farklılaştıran Katma Değerli Hizmetler

 

Son tüketicinin mağazada gördüğü özenin çok daha fazlasını online alışveriş ile yaşayabilmesi, ek olarak bilgisayar başından bir tık ile çok daha fazla avantaja sahip olabilmesi adına Ekol, müşterileri için sunduğu katma değerli hizmetlerini sürekli geliştirmektedir.

Özel paketleme (hediye paketi, özel not, kırılabilir ürünler için ekstra koruma), fatura basma& teslim notu ekleme, müşteri sadakat kartı ve hediye değişim kartı, broşür, ilan, promosyon malzemesi ekleme gibi terzi usulü çözümlerle Ekol müşterilerinin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilmektedir.

 
Gift Wrapping
 

Hediye Paketi

 
Extra Protection for Fragile Items
 

Kırılabilir Ürünler için Ek Koruma

 
Invoice Raising

Sıkça Sorulan Sorular

Karayolu, demiryolu ve açık yük denizcilik hizmetini tek çatı altında alabileceğiniz bir lojistik şirketiyiz. Size 7 farklı dilde tek merkezde cevap verebiliyoruz. Özellikle demiryolunda verdiğimiz hizmet ile yurt dışından taşımacılıkta 800 ton ve 1000 ton luk lotları aynı anda Deniz yolu ile rekabet edebilen fiyatlar ile taşıyabiliyoruz. Gemide optimum navlunu alabilmek için 3000 ton mal satın almak yerine bizim le aynı navlun ile 1000 tonluk malınızı taşıtabiliyorsunuz. Sizlerin daha az stok ve finansman tutmanıza olanak veriyoruz.

Müşterimizin talebi doğrultusunda, ödeme koşullarınıza uygun vade desteğini sağlayabileceğimize inanıyoruz.

Tedarikçilerimize yapılan ödemelerimizi kendi finansal inisiyatifimiz doğrultusunda kısa vadeli olarak gerçekleştiriyoruz.

Evet. Uluslararası taşımalarda kullanmak üzere R2 Yetki Belgemiz mevcut. Ayrıca tüm taşımacılık türleri için yetki belgeli acentalarla iş ortaklığımız mevcuttur.

Evet. 2015 yılında tüm lojistik operasyonlarda kullanmak üzere ISO 9001 kalite belgemizi edindik ve süreçlerimizi bu doğrultuda yürütüyoruz. Operasyonunuzun büyüklüğü ne olursa olsun, lagotka Lojistik in üst düzey kalitede ve profesyonellikle size hizmet verebileceğinden emin olabilirsiniz.